צ'קים בהתאמה אישית בתור אמצעי שיווקי מהשורה הראשונה
בעסקים, כל פרסום הוא חיובי. החדשות הטובות הן שבעת הנוכחית, לא חייבים להשקיע בקמפיינים בטלוויזיה, בעיתונות או באינטרנט כדי להביא לחברה את המיתוג הזה. צ'קים בהדפסה אישית יכולים בהחלט לכלול את הלוגו של החברה, פרטי ההתקשרות עימה או אפילו משפט מחץ אחד שמתאר אותה. בכך, ממתגים בעיקר את העסק, ולא את הבנק שעומד מאחורי הצ'ק, כפי שמתרחש במקרה של הצ'קים ה"רגילים".
לא קשה להבין אילו יתרונות חיוביים יכולים להיות בכך. בכוחם של המסרים האלה להיכנס לתודעתו של הלקוח, בדרך זו, מה שמגדיל את הסיכויים לפניה חוזרת לשירותיה של החברה האמורה גם בעתיד. ממש כמו בעולם הפרסום, העיצוב, או אפילו השימוש הספציפי בגוונים, יכולים להשפיע על הלקוח ביותר ממובן אחד. מכאן, שמעבר להיבט הפרקטי של הצ'קים, הם יכולים להצעיד את העסק גם מספר צעדים קדימה מבחינה שיווקית.